Een mooi liefdessprookje met gevoel young adult

Venna 28 juli 2023
Door een enkele zeer slechte review wilde ik graag mijn ervaring, review geven. Ik heb genoten van het verhaal tussen Marly en Robin. Ik vond de personages goed uitgeschreven. Stoorde me niet aan bepaalde details. De pijn en verdriet van Marly komt goed naar voren. Van Robin minder maar daar zou ikzelf verliefd op kunnen worden zoals hij werd beschreven. Zo liefdevol en beschermend. Leeftijdsverschil is een ding maar scheel zelf 10 jaar, die paar jaar meer valt steeds meer weg als je hun verhalen hoort. Hoe goed ze praten, aftasten, checken. Op het ene waar Robin te lang mee wacht te vertellen waardoor het voor het mijns inziens beschadigde Marly even te veel wordt. Vond bepaalde details, vragen en gedachtes van Marly erg goed. Benoemen van lastige dingen. Die informatie heb ik op jonge leeftijd wel gemist. En door die details deed me denken aan een goed young adult boek. Enige wat ik dacht wat als iets negatiever kan worden genoemd, is de erge toevalligheid meer sprookje dan wat ik dacht te gaan luisteren een liefdesverhaal met diepgang en mooi einde. Mooi einde was het zeker. Diepgang wat minder. Tevens is boek fantastisch voorgelezen.

Meer recensies van Venna