Saai en geen pakkende personages

Venna 25 oktober 2022
Begon met veel enthousiasme aan het luisterboek. Gevonden na zoeken voorleesstem die mij beviel bij een ander luisterboek. Maar het boek kon me niet boeien. De hoofdpersonage Claudette vond ik maar een naar mens. Ook andere personages kwamen niet tot leven. De steeds terugkerende ‘lessen’ uit een door Claudette geschreven zelfhulpboek, gaf gevoel dat ik een veredeld zelfhulpboek aan het luisteren was. Niets mis mee maar met dit onderwerp niets mee. Ook kreeg ik geen feelgood gevoel ervan. Hetgeen ik vooraf ervan verwachtte. Maar huwelijk strandt wat van mijlenver je al ziet aankomen. En omdat hoofdpersoon mij dus niet lag, kon me ook niet boeien. Halverwege boek nog op punt te staan om te stoppen maar dacht hoe kan ik boek raten als ik niet heb uitgelezen. Maar blijft wat ik halverwege al dacht. Niet mijn boek, niet mijn smaak. Wel fijne voorleesstem.

Meer recensies van Venna