Feel good romantiek

Veronique Janssen 18 februari 2017
Droom van een man is een heerlijk romantisch boek met een heerlijk feel good gevoel. De liefde tussen geliefden staat centraal in dit boek. Maar ook de liefde voor familie én dieren zijn een terugkerend thema in dit verhaal van Kristan Higgins.

Het is een verhaal bomvol liefde en het verhaal bezorgt je, gegarandeerd, een stralende glimlach van begin tot einde. Dit boek is een echte pageturner. En ondanks dat het einde ontzettend voorspelbaar is, blijf je toch geboeid.

De humor is een mooie toevoeging van de schrijfster. De geniale gedachten van de hoofdrolspeelster, Callie, zijn goed beschreven en lieten me ontzettend lachen. Het is niet alleen maar vreugde en plezier. In het boeken zitten ook momenten van ontroering. Een traantje rolde over mijn wang naar beneden tijdens een emotionele wending in het verhaal. Het samenspel tussen humor, liefde en ontroering was een mooie combinatie die dit boek naar een hoger level tilden.

De gebeurtenissen in dit verhaal zijn herkenbaar voor veel mensen. Uiteindelijk zijn we allemaal op zoek naar liefde. En dat is waar dit boek over gaat: over liefde.

Meer recensies van Veronique Janssen