Meeslepend, bijzonder en levensechte personages

Van Zomer & Keuning kreeg ik de proefdruk opgestuurd en ik kon niet wachten om te beginnen in dit verhaal. Vanaf de eerste pagina was ik verliefd op het verhaal van Luca en Sage. Het is een bijzonder liefdesverhaal in de huidige tijd.

Laura Kneidl heeft een fijne stijl. Het is elegant en vlot. Eigenlijk wil je steeds een pagina verder lezen. Je kunt niet meer stoppen.

Daarnaast maakt Laura Kneidl serieuze, heftige onderwerpen bespreekbaar. Naast de liefde, de vrolijkheid en het lichte feelgoodgevoel heeft het verhaal ook een serieuze kant. Het is een verhaal met verschillende emoties, maar de schoonheid van het verhaal overheerst.

Alle personages in het verhaal voelen levensecht. Je hebt het idee Sage en Luca te kennen. Zowel Sage als Luca maken een mooie ontwikkeling door. Samen vormen ze een ijzersterk koppel en zij vormen de steengoede basis voor dit bijzondere liefdesverhaal. Je voelt de aantrekkingskracht van de pagina’s spatten.

‘Raak me. Niet.’ maakt onderdeel uit van een mooi tweeluik.

De recensie stond eerst op Veronique's Boekenhoekje!

Meer recensies van Veronique Janssen