psychologische thriller

wietske boonstra 02 februari 2020
Een meisje zonder verleden, dat klopt natuurlijk niet. Ze heeft een bijzonder verleden, maar daar wordt maar een gedeelte van onthult. Wordt vervolgd in een volgend boek.....?!
MR schrijft vanuit 2 perspectieven, nl vanuit de twee hoofdpersonen te weten Evie, het meisje, en Cyrus Haven, psycholoog. Het verhaal start in Langford Hall, een beveiligde jeugdinrichting in Nottingham.
Cyrus wordt gevraagd om Evie te observeren, nav haar verzoek om uit Langford Hall te worden ontslagen.
Op de een of andere manier is er een soort van klik. Cyrus is eerlijk tegen Evie waardoor Evie geïnteresseerd is in Cyrus. Ondertussen gaat er een andere verhaallijn lopen: er wordt een lijk gevonden, een jong meisje. Cyrus wordt geraadpleegd door inspecteur Lenny Parvel, die Cyrus al kent van jongsafaan. Ook Cyrus heeft een bijzonder verleden. De twee verhaallijnen komen op een onopvallende manier bij elkaar.
Het boek leest heerlijk weg. Niet ontzettend spannend, maar intrigerend.

Ik hoop dat er heel snel een vervolg komt op dit boek, over dit bijzondere duo.
Mijn beoordeling: 4,5 sterren.
(wordt tijd dat dat beter aangegeven kan worden)

Meer recensies van wietske boonstra