Prachtig boek

Yvonne 18 juni 2020
Dit is het eerste boek van een serie van drie heerlijke feelgood boeken over Rosa Larkin die van een onbekend persoon een winkeltje erft in Cocklebbery Bay. Vanuit London vertrekt Rosa met haar teckel Hot naar dit mooie dorpje aan de kust van Engeland. Er zit een clausule bij de erfenis ze mag het winkeltje niet verkopen maar alleen nalaten aan iemand die het verdient. Ze geeft het een kans en gaat daar een dierenwinkeltje in beginnen. Rosa leert de dorpsbewoners kennen en niet iedereen heeft het beste met haar voor, maar er zijn ook dorpsbewoners met wie Rosa een hechte vriendschap ontwikkeld.

Ik vond de schrijfstijl erg prettig om te lezen en vond het een heerlijk feelgood boek ben gek dit soort boeken die dan ook in het mooie Engeland afspeelt, na dit boek komen nog twee boeken over Couckleberry Bay uit met Rosa en de dorpsbewoners ik ga zeker de andere twee boeken ook lezen ben toch heel erg benieuwd hoe het afloopt met de Rosa en de bewoners.

Meer recensies van Yvonne