Prachtige cover van het boek

Yvonne 09 februari 2021

Welkom bij Hotel Flanagans gaat over drie vrouwen, Linda, Elinor en Emma.
Linda is de eigenaresse van hotel Flanagan die ze erft wanneer haar vader plotseling komt te overlijden. Ze moet het hotel samen runnen met haar twee neven.
Elinor en Emma werken in hotel Flanagan en helpen Linda met het reilen en zeilen van het hotel.

Het boek begint in de jaren zestig, Linda is dan al tien jaar eigenaresse van het hotel samen met haar arrogante neven die haar op verschillende manieren het zo moeilijk mogelijk maken. Het boek gaat af en toe tien jaar terug toen Linda nog Fjällbacka bij haar oma woonde.

De vrolijke buitenkant van het boek sprak mij erg aan als ik het boek in de boekhandel tegen zou komen zou ik het zeker op pakken om het te bekijken.
Ik kwam een beetje moeizaam in het verhaal maar halve wegen zat ik toch wel lekker in het boek. Ik vond het jammer dat op het eind van alles gebeurde vond dat gedeelte wel wat meer uitgewerkt kon worden. Maar verder vond ik het een mooi verhaal.

Meer recensies van Yvonne