Wat een geweldig spannend boek

Yvonne 30 november 2019
Al gelijk in het eerste hoofdstuk is mij duidelijke waar de titel perfecte resten vandaan komt. Ik vindt dat de titel echt tot zijn rechtkomt. Dit is het eerste deel die Helen Fields schrijf over Luc Callanach die bij de schotse politie komt werken nadat hij door een schandaal bij Interpol weg moet.

Er wordt een verbrand lijk van een vrouw gevonden en vanaf dan begint er een slopende tocht om de dader zo snel mogelijk pakken te krijgen.

Ik was een van de gelukkige die dit boek voor de hebbanbuzz mocht lezen samen met honderd anderen. Ik moest even in het eerste hoofdstuk inkomen maar naar mate ik verder in het boek kwam kon ik het bijna niet meer neerleggen, de spanning werd aardig opgevoerd en tot het laatste hoofdstuk heeft Helen Fields de spanning er aardig in kunnen houden. Als er een nieuw boek van deze serie komt dan ga ik zeker ook dit boek lezen.

Meer recensies van Yvonne