Mooie spannende thriller

Yvonne 18 juli 2019
Joyce Vermeer, getrouwd met advocaat Leonard, geniet met volle teugen van haar leven. Door haar huwelijk kan ze zich allerlei luxe veroorloven die ze van huis uit niet gewend is!
Leonard wordt kort na een heftige ruzie met Joyce neergeschoten lijkt dit een vergismoord te zijn!

Karel van der Zee, die grote gelijkenis vertoont met Leonard Vermeer, maakt al jaren onderdeel uit van de onderwereld. Om zijn grote liefde Kim van Rijn, die van dit leven helemaal niet op de hoogte was, te beschermen, zal Karel getuigen tegen een van de kopstukken van de Amsterdams onderwereld. Dit heeft natuurlijk verregaande consequenties en ze zullen onder moeten onderduiken in een safe-house. Maar is dit huis wel zo veilig?

Ik vond het een lekker boek om te lezen had eerst wel moeite met alle verschillende personen maar naarmate het verhaal verder ging kwam dat allemaal wel goed.

Meer recensies van Yvonne