Mooi boek

Yvonne 01 juni 2021
Christine van Heeteren is een bekende kunsternares uit Drenthe.
Als ze in Parijs is om met haar galariehouder een nieuwe expositie te bespreken loopt ze haar oude liefde Jacques tegen het lijf met wie ze een tijdje heeft samengewoond maar na een dramatische wending in hun leven hals overkop Parijs verlaat en terug gaat naar haar Drentsche boerderij. Ze heeft een afspraak gemaakt met haar galariehouder om een aantal nieuwe schilderijen te maken voor een nieuwe expositie maar door haar worsteling met zich zelf en het verleden wil het niet echt lukken. Als de dochter van Jacques een tijdje bij haar op de boerderij komt logeren om les te krijgen van Christine bezef ze dat het tijd word om terug te gaan naar Parijs en om de onverwerkte dingen uit het verleden te gaan afsluiten.
Dit is het debuut roman van Anne Teunis.
Ik vond het boek een makkelijke en lekkere leestijl hebben ik zat gelijk in het boek.

Meer recensies van Yvonne