Interessant

Yvonne95 05 mei 2023
Mijn kennismaking met de auteur. Ik ken zijn boeken niet, en ben niet bekend met de manier waarop hij schrijft. Ik heb het boek hiervoor, de repair club, niet gelezen. Dit boek kan je als stand alone lezen. Ik heb niet het idee dat dingen heb gemist of informatie heb gemist. Door de korte hoofdstukken leest het boek vlot weg. Er gebeurt wel heel veel. Soms had ik moeite om het verhaal te blijven volgen. Zoveel afkortingen, diensten en namen. En wie liegt en wat is waarheid? Dat maakte het soms wel verwarrend. De spanning wordt goed opgebouwd. Je blijft als lezer nieuwsgierig en wilt weten hoe het afloopt. Dit is niet een thriller waar de een na de ander wordt vermoord. Dit is een thriller wat gaat over een gebeurtenis uit het verleden. Wat jarenlang gebeurt is, dient te worden uitgezocht en opgelost. En dat gaat via heel veel wegen en heel veel uitzoekwerk. Niets is wat het lijkt. Ik heb dit verhaal wel met interesse gelezen. Omdat ik geboeid genoeg was om door te lezen. En om het verhaal te willen snappen. Ik geef het boek 3 sterren, het verhaal is sterk en goed geschreven.

Meer recensies van Yvonne95