Recensie Gevallen

Haha! Kijk, dat heb ik dan een keer goed gedaan: heel lang geen Karin Slaughter meer aangeraakt en dan Boem: Gevallen EN Genadeloos achter elkaar lezen!!!
Bij geen andere schrijver doe ik dat maar man-oh-man wat was dit heerlijk.

Evelyn Mitchell is verdwenen, het huis is een grote chaos en Faith lijkt de puinhoop nog groter te maken. In een zeer filmische start zitten we middenin een groot vraagstuk: waarom is dit gebeurt en wat speelt er in Evelyns verleden?
Will Trent is een zeer prettig personage en ik blijf nieuwsgierig wat er in zijn verleden gebeurt is en of hij ooit nog wel eens werkelijk contact weet te maken met Sara Linton.
Maar belangrijker is het drama rondom Evelyns huis, de drugs gerelateerde lijnen en een sterk plot. En geslaagd! Nog niet Slaughter-moe, gewoon nog steeds een sterke schrijfster om bij terug te blijven komen.

Meer recensies van Anne-Marie Van den Bosch