Oh jee, en dat was deel 2

Geweldig, totaal gegrepen door dit buiten-de-box verhaal. Want het "mag" natuurlijk allemaal niet wat Carl en Assan allemaal doen, en het is wel heel filmisch en too much, maar wat lekker om te lezen. Grote kritiek op misdaden die niet opgelost worden omdat er andere krachten achter de schermen aan het werk zijn voor hen die zichzelf door geld buiten de grenzen kunnen plaatsen.
Is de rol van Kimmie geloofwaardig vraag ik mezelf af....... ach ja, het zou kunnen, ze heeft kracht en een ieder van ons is onder sommige omstandigheden en belevingen tot bijzondere dingen in staat.
Lees hem als een goede actiefilm dan is het een intrigerend boek die je meeneemt , en je kritische blik op werkelijk politiewerk laat varen.

Meer recensies van Anne-Marie Van den Bosch