Recensie Onzichtbaar

Twee spannende verhaal lijnen door elkaar, een spelend in heden en een in het verleden, het las heerlijk. De informatie uit het verleden sluit lekker aan op de lijn in het nu, het is bijna te gepolijst maar dat kon bij mij de pret niet drukken. Het verhaal gaat heel snel over tot actie waardoor je er lekker "in" getrokken wordt.

De Grant County serie heb ik door elkaar heen gelezen maar dat stoort in het geheel niet, elk boek kan op zichzelf gelezen worden.

Zeker spannend genoeg om in een ruk uit te lezen, zeker beter dan menig "spannende serie" op TV. Heb me er prima mee vermaakt.

Trouwens, de originele titel "Indelible" , betekend "Onuitwisbaar", kan ik veel beter plaatsen dan Onzichtbaar, maar dat zal wel verkooptechnisch zijn.

Meer recensies van Anne-Marie Van den Bosch