eind goed al goed?

06 juli 2017
Wederom een mooi boek uit de reizigers serie. Net als in deel 8-1 zijn Jamie en Claire in Amerika beland, midden in de oorlog tussen de engelsen en de amerikanen. Ook Roger en Brianna met de kinderen zijn van de partij. Er worden weer allerlei avonturen beleefd. Het blijft een mooie serie. Ik vind alleen persoonlijk de delen 8-1 en 8-2 wat geschiedenis betreft wat ingewikkeld en langdradig. Wel een goed vervolg op de eerste 7 delen. Lees die wel eerst dan snap je het verhaal beter. En nog steeds heeft de serie een open einde. Roger en Brianna zijn weer terug in de oude tijd en er wordt een nieuw bestaan opgebouwd op Frasers Ridge. Maar hoe dat afloopt is (nog) een geheim. Misschien komt er nog een deel 9? Dit boek is wel ze geschreven dat ik het volgende deel ook zeker wil lezen! Daarom 4 sterren ook al mag van mij het vaak groffe taalgebruik wel wat minder.

Meer recensies van