Sluit je ogen en droom, wie weet waar dit boek je naar brengt

De reden dat ik dit boek heb gekocht is doordat het idee me zo ontzettend aantrok. Taylor zijn perspectief over tijdreizen en geesten in dit boek is echt leuk gedaan. Bovendien werkte het allemaal perfect en klopte het plaatje echt. Het verhaal was vlot en het las snel. Vanaf het begin van het verhaal was ik erin gevangen en de schrijver heeft ook meteen je attentie. Spijtig genoeg verloor hij me wel halverwege het boeken, maar tegen het einde wist hij met terug te verlijden. Dat einde was dan ook beter dan wat ik had verwacht met enkele verrassende elementen. Spijtig dat de personages vlak waren en simpel waardoor ik ze moeilijker leuk vond.

In het algemeen was dit een van die boeken dat je wel leuk vindt, maar niets meer. Ik werd er niet overenthousiast van waardoor ik het 2,5 sterren zou geven en eerder kantelend richting de 2.

Meer recensies van Betweenthebookspages