Recensie Vals alarm

Carola 23 januari 2012
Vals Alarm leest als een waargebeurd verhaal, en jammer genoeg komen deze zaken volgens mij nog dagelijks voor. Heel schrijnend. Ik vind het mooi hoe Marelle dit zo prachtig verwoord op papier kan zetten. Heel waarheidsgetrouw, heel inzichtelijk, en tegelijkertijd een prachtig verhaal ervan heeft kunnen maken. De hoofdpersoon wordt goed uitgewerkt. Het plot kan ook, maar vond ik wel wat afgeraffeld op het eind. Dat was het enige minpunt wat ik heb kunnen vinden. Het boek leest vlot weg, heeft een prettige schrijfstijl en de spanning van wat er nu gebeurd is, is ook aanwezig op het eind van het boek. Voor mijn gevoel is het meer een roman dan een thriller. Ondanks het minpuntje van het plot, vind ik het wel een aanrader.

Meer recensies van Carola