Na een goed panelgesprek bij het thrillerfestival en een kort gesprekje met de schrijfster, had ik er geen spijt van dat ik me voor deze leesclub had ingeschreven.
Ik heb genoten van Benthe Berg haar karakter, en heb meegeleefd met wat haar overkwam. Op haar werk, privé en de mensen in haar leven. Haar frustratie van het onbegrip en reactie van haar dorpsgenoten. Het was net of je er bij was soms.

Benthe Berg journaliste en moeder, moet verslag doen in een pedofiliezaak en die komt wel erg dicht bij als het blijkt dat Ricky V. in haar dorp woont en les geeft op de school van haar dochter. Maar ondanks bedreigingen van verschillende kanten blijft Benthe wroeten in de zaak. Zelfs als ze eraf gezet is gaat ze maar door.
Ze gaat zelf zover dat ze het wapen van haar ex”leent” en plannen maakt om Ricky V. zelf dan maar neer te schieten. Maar of dat lukt of niet. En wat er erna gebeurd!! Ik zeg pak het boek en ga het zelf lezen.

Reacties op: Heftig onderwerp, maar goed verhaal.

Bestel dit ebook vanaf  €9,99 bij