Ik weet het niet meer

Dit zou wel eens een van de weinige boeken kunnen zijn waarover ik mijn mening wil geven, maar het niet volledig lukt. Ik weet namelijk echt niet zo goed wat ik ervan vind. Het is een boek wat gaat over niets, nou ja, niets, het heeft geen plot, geen plot twists en er gebeuren vrij weinig dingen. Ik hou van een goed plot in een boek, ik hou van plottwists die ik wel of niet zie aankomen. Het boek is langzaam, maar wel gerelateerd aan het echte leven, dat is dan ook wat er wordt besproken in dit boek, het echte leven. Het gaat over Ari en Dante die vrienden worden en eigenlijk niet zoveel samen doen, behalve dan dat ze de geheimen van het universum willen leren kennen. Veel mensen vinden dit boek geweldig, ik niet, ik heb er ook geen spijt van dat ik dit boek gelezen heb. Zoals ik al zei, ik weet het gewoon niet zo goed.

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk