Wat een BOEK !!!

Gabriella kolijn 11 november 2016
Het boek Duizend hoog van Katherine Mcgee is mega leuk. Het houdt je van begin tot einde vast en zelfs als je hem uit heb laat het je nog niet los. Het is niet voorspelbaar dus het blijft allemaal een verrassing. Het Proloog geeft iets weg maar je weet nog niks, dus neem de tijd en denk niet dat je hem kan neerleggen na een paar pagina’s.
Er zijn een hoop personages waar je mee leeft in het boek. Soms is dat wat moeilijk om bij te houden maar als je eenmaal er echt in zit, weet je al snel genoeg wie wie is. En iedereen heeft geheimen.
Er is gewoon niks fout aan dit boek zelfs de kaft is een parel om te zien. Hij leest gemakkelijk weg en alles is zo duidelijk en goed beschreven dat het lijkt alsof je echt in het jaar 2118 bent. Alles is futuristisch maar niet over de top. Ik kan niet wachten tot het volgende deel bij mij op de mat valt !!

Meer recensies van Gabriella kolijn