De Uitnodiging

Gerda van Drunen 29 december 2014
Dit is een heel intrigerend boek..als je het eenmaal aan het lezen bent. Ik hou van het christelijke thema in dit boek en het leest heel gemakkelijk.
Micah Taylor is de hoofdpersoon en het gaat erom of hij alles op wil geven. Hij erft een huis dat door zijn oudoom gebouwd is voor hem. Het blijkt geen gewoon huis te zijn...Het zit vol geheimen en geeft dingen weer uit zijn jeugd. Daar krijgt Micah stap voor stap zijn geloof weer terug... Tenminste...tot hij weer denkt dat hij het zelf allemaal wel aan kan en gaat terug naar zijn vorige of vroegere leven daar in Seattle..Maar dan komt hij tot het besef dat dit niet is wat het lijkt...en dan breekt hij en geeft alles op .. Alles wat hij Seattle bereikt heeft..hij stond aan de top..
Hij gaat terug naar het huis wat hij geërfd heeft en komt dan tot de ontdekking dat dit zijn échte leven is.
Ik kan iedereen dit boek aanraden omdat het je fascineert...wat zal je zelf doen, denk je, als je dit boek aan het lezen ben. Als iets je fascineert, ben je geboeid erdoor en je kijkt er bewonderend naar..dat is wat ik had met dit boek!

Meer recensies van Gerda van Drunen