ineke barnhoorn 04 maart 2012
Ik kreeg het boek van crimezone omdat ik het gewonnen had. Of ik het nog kon lezen voor 6 maart. Daar had ik ongeveer een week voor, maar jeetje dit boek is wel erg dik, maar ben er toch maar snel in gaan lezen.

Ik vond het een zeer spannend boek, wat je heel snel uitleest. (bij mij was het in 4 dagen helemaal uit)
Het is opgedeeld in kleine hoofdstukjes en dat leest erg prettig. Het boek is heel dik, maar bij het lezen niet dik genoeg. Je kan het echt niet meer wegleggen.
Het is spannend en meeslepend en je wil gewoon weten hoe het afloopt. Ik wil zelfs heel graag een verfilming van dit boek zien als het kan.

in een meisjestehuis worden twee moorden gepleegd. Het lijkt erop dat 1 van de overige meisjes die verdwenen is, de dader is. Inspecteur Joona gaat op zoek naar de waarheid. Hij mag echter alleen maar waarnemen en geen echt recherce werk verrichten omdat hij op non aktief staat. Als echter iedereen al overtuigd is van het feit dat het meisje de dader is, zoekt hij naar verbanden en lost hij met hulp van een medium de zaak op.

Meer recensies van ineke barnhoorn