fantastisch

07 juni 2015
Een geweldig boek vol tegenstrijdigheden, magie en innerlijke wervelwinden van gevoelens. Een heerlijk boek om bij weg te dromen en even je problemen te vergeten, al kom je dan in iemand anders zijn problemen terecht. Heer Vicor, de bad guy, is ondanks de gigantische vooroordelen een goede man, die dat niet altijd op de juiste manier laat blijken. De liefde voor zijn dochter is zo duidelijk aanwezig, en toch gelooft hij Aiya niet als ze zegt dat ze nog leeft. Ik heb me samen met Aiya gevangen gevoeld door de aanhankelijke liefde van de vrouw van heer Vicor (ik ben even haar naam kwijt). De ergernis die Tonnon mij laat voelen door slechts woorden is gigantisch en daar is talent voor nodig. Ik ga Jolien Tonnon zeker in de gaten houden en wacht met smart op een nieuw boek van haar.

Meer recensies van