Een feel good detective

Mandy Tulp 13 mei 2019
Dit boek is geschreven door Tieme Woldman en is een heerlijke feelgood detective van Nederlandse bodem.
Er is een moord gepleegd in Wijster, een klein plaatsje in Drenthe en Tom Wessels, de detective, gaat op onderzoek uit.
Laagje voor laagje komen we uit bij de dader en Tieme heeft daar een mooie draai aan gegeven.
Voor de échte Baanjer fans is dit boek ook zeker een aanrader. Eerst een mooi verhaallijn met dialogen en later de ontknoping die verteld wordt door Tom Wessels zelf. Dit verhaal zuigt aan je vast en laat je niet meer los. Ondanks dat dit een vrij dun boek is (192 blz) heeft het toch veel inhoud en een goed meeslepend verhaal.
'Doodzonde' is het eerste deel in de reeks en hopelijk kunnen we meer verwachten van de avonturen van Tom Wessels en zijn kameraden.
Dit boek krijgt van mij 5 sterren.

Meer recensies van Mandy Tulp