Een wilde gok

Me03 16 december 2015
Een wilde gok is alweer het zevende deel van de Rosemary Beach serie. En hoewel het een leuk verhaal is met de nodige sexy scène's laat het vertalen wat te wensen over. Het boek is naar mijn mening af en toe iets te letterlijk vertaald waardoor je erg korte maar voornamelijk kinderlijk overkomende zinnen krijgt. Wat erg jammer is omdat het wel degelijk geen kinderlijk verhaal is. Het brengt mij dan ook het twijfelen of ik de rest niet gewoon in het Engels moet gaan lezen, omdat de zinnen dan niet kinderlijk overkomen kort of niet. Het enigszins open einde maakt je wel nieuwsgierig naar het volgende deel. Nou moet ik ook wel eerlijk bekennen dat ik fan ben van Abbi Glines en kijk dan ook uit naar het volgende boek uit deze reeks wat het vervolg is van dit boek. Tevens wordt het eerste boek van een andere serie binnenkort vertaald. Voor de fans van boeken met een verhaal wat wel makkelijk weg leest met een erotisch tintje een echte aanrader.

En ondanks dat het een verhaal op zich is is het verstandiger om de reeks te gaan lezen vanaf het begin, dit omdat de overige personages die in het ene boek de hoofdrol spelen in het volgende boek een bijrol spelen waardoor het een en ander verraden wordt.

Meer recensies van Me03