Doorheen gevlogen

Me03 10 juli 2016
Onbereikbaar

Onbereikbaar is het tweede deel in de flight and glory serie en het boek doet niet onder aan deel 1. Het verhaal is mooi geschreven en vanaf het begin wordt je het verhaal ingezogen. Paisley en Jagger hebben beide hun geheimen waarvan ze bang zijn dat het de ander afschrikt en hun mening ten opzichte van hun verandert. Het verhaal zit goed in elkaar en de schrijfstijl is ook fijn. Het verhaal wordt vertelt uit zowel Paisley als Jaggers oogpunt en geeft je een goed idee wat er in de ander omgaat. Het verhaal begint gelijk goed en bleef in een lekker tempo doorlopen. Het is niet langdradig en zo geschreven dat je wil blijven lezen. Beide hebben een pijnlijk verleden en naarmate het verhaal vordert kom je steeds meer te weten over hun verleden. Je ziet bij beide hoe ze op hun eigen manier met verlies omgaan en dat loslaten moeilijk is maar soms de enige manier om verder te komen. Ze leren ook beide dat je soms toch echt gewoon op je gevoel moet vertrouwen ondanks dat anderen je van het tegendeel willen overtuigen. Een heerlijk boek met een mooi verhaal over verlies, liefde en vertrouwen. Een echte must-read voor de fans van Young/New Adult boeken.

Meer recensies van Me03