Ik heb een beetje teleurgesteld gevoel over dit boek. Er zijn 2 citaten in het boek die treffend zijn voor de inhoud.
1) "Toen het team op maandag weer bij elkaar kwam, was de conclusie dat er eigenlijk niks was gebeurd".
2)"Bovendien was de weg erheen (climax) deze keer oersaai, verdomme' vervolgde Sebastiaan. De enige die nog een beetje interessant was is doodgeschoten".

Het slotstuk wordt in 15 pagina's afgeraffeld om vervolgens met een cliffhanger waar GTST jaloers op zou zijn, te worden afgesloten.
Het totale gebrek aan enige spanning zorgde ervoor dat ik regelmatig het boek heb weggelegd.

Het is dat ik het karakter van Sebastiaan en al zijn onhandigheden, botheid ect. graag lees en omdat ik wilde weten hoe de onderlinge relaties verder werden uitgebouwd, maar anders had ik hem echt slechts 2 sterren gegeven. Ik hoop dat het volgende boek wel spannend is en het niveau van de vorige 2 delen benaderd.

Reacties op: jammer

Bestel dit ebook vanaf  €7,79 bij