Een einde aan de strijd tussen Harry en "hij die niet genoemd mag worden".

nicolet1968 02 december 2018
Het allerlaatste deel van Harry Potter. In dit deel gaan Harry en zijn vrienden Ron en Hermelien niet terug voor hun laatste schooljaar op Zweinstein. Ze moeten het werk van de overleden Perkamentus afmaken en de rest van de Gruzelementen opsporen en vernietigen.
En dat leidt tot een slot waarin veel dingen uit het verleden duidelijk worden en waarin de spanning naar het einde van het boek goed wordt opgebouwd. Hoe loopt de strijd tussen Harry en Voldemort verder en wie overleven het uiteindelijke slagveld in de school als Harry en Voldemort daar beuden op zoek gaan naar het laatste gruzelement.
Ondanks dat het absoluut een spannend en goed geschreven slotstuk betreft geef ik dit zevende deel 4 sterren omdat ik met name het middelste deel van het boek wat traag vond verlopen en er niet zo lekker door heen kwam, het slot verdient echter absoluut de volle t sterren.

Meer recensies van nicolet1968