eye-opener

Sietske 04 april 2018
Dit boek was voor mij een echte eye-opener. Ik ben nooit erg bewust met geld bezig. Ik denk niet na bij hoeveel iets daadwerkelijk voor mij waard is. Door het lezen van het boek ben ik hier veel bewuster over na gaan denken. Over grote uitgave denken we vaak na, maar over het snel tussendoor iets halen niet. Wanneer je ook over kleinere bedragen gaat nadenken (een gratis kopje koffie thuis, of toch even een kop koffie onderweg halen) zul je zien dat je meer geld over houdt. Op de achterkant van het boek staat dat heb boek zichzelf terug betaald. Dat doet het zeker.
Het boek is toegankelijk geschreven en verwijs naar andere onderzoeken. Wil je ergens meer van weten, kun je dit dus makkelijk na zoeken. Een echte aanrader wie geïnteresseerd is in psychologie en in geen maand overhouden aan het einde van zijn salaris!

Meer recensies van Sietske