Een goed thrillerdebuut

Sue! 12 augustus 2014
Versleuteld is een boek dat een origineel verhaal vertelt, maar ook zeker een spannend verhaal. Nolet weet deze spanning goed op de bouwen en de nieuwsgierigheid naar het geheim dat Walter Gruber heeft ontdekt te vergroten. De hoofdstukken worden afgewisseld tussen de verschillende personages; voornamelijk Joshua en Douglas Schermerhorn. Af en toe is er een hoofdstuk dat uit perspectief van de CIA is geschreven, wat zorgde voor een aangename afwisseling.

Wat ik minder vond aan dit boek is het einde. Het is een beetje als een langzaam dovend vuurtje. De spanning in het boek wordt namelijk al vanaf bladzijde één opgebouwd en voor mijn gevoel schiet het einde hier een beetje bij in. Ik had er iets meer actie bij verwacht. Dit ook juist omdat het plot goed in elkaar steekt en ik zeker niet had zien aankomen.

Lees verder op mijn blog www.boekenz.nl

Meer recensies van Sue!