Onweerstaanbaar!

sunaina ramsamoedj 14 januari 2018
Onweerstaanbaar is het vierde deel uit de flight and Glory serie van Rebecca Yarros. In dit laatste deel kom je erachter hoe het nu gaat met Ember en Josh. Ze hebben elkaar na de middelbare school eindelijk weer terug gevonden.

In deel 4 gaan Ember en Josh enkele jaren met elkaar en gaan op den duur samenwonen. In het boek vechten te voor elkaar en dat is zeer goed beschreven door Yarros!

Ook in dit boek zaten er weer erotische scenes tussen. Ze werden wel minder belangrijk in het boek, maar het was zeker geen tegenvaller. De schrijfster heeft hiervan een perfecte balans gegeven in het boek. Verder komt er ook humor, romantiek en spanning in het boek voor.

Het beste van dit boek was de prachtige vriendschap en relatie tussen Ember & Josh, die je elk ander mens wilt gunnen voor zijn gehele leven!

Ik geef dit waanzinnig boek 4 sterren. Pracht van een boek!

Meer recensies van sunaina ramsamoedj