Recensie De kat die van achteren naar voren las

Ik schrijf een reactie op dit boek, maar eigenlijk geldt die voor alle boeken van Jackson Braun met in de hoofdrol Qwilleran en zijn katten Koko en Yum Yum. Ik heb de hele serie en het zijn geinige boekjes. Geen literair hoogstandje, maar leuk bedacht en voor kattenliefhebbers zijn de capriolen van Koko en Yum Yum vast herkenbaar. Qwilleran is een sympathiek figuur die leuk wordt neergezet. De boeken lijken allemaal op elkaar, en het is hoogst onwaarschijnlijk dat er zo ontzettend veel criminaliteit is in zo'n klein plaatsje in de middle of nowhere om al die boeken te vullen. Toch is het best leuk om tussen wat zwaardere werken door ontspannen te lezen. Het is in ieder geval een uniek concept en verdient daarmee toch 3 sterren.

Meer recensies van Syl van oorschot