Anno Domini 892 - rauw geluk

Anno Domini 892 neemt je mee naar de vroege middeleeuwen. In de tijd van de Vikingen, monniken, oplichters, pelgrims, koningen en onderdanen manifesteert het rauwe geluk zich in de donkere krochten van het bestaan van toen. Beleef het zelf in vijfentwintig bijzondere verhalen over deze inspirerende periode.

Umars opdracht | Hay van den Munckhof
Aan de galg eindigen alleen de laagste misdadigers. Voor een paleiswacht is het de ultieme schande om zo te sterven in plaats van door het zwaard.

In de stilte van de kloostertuin | Marc Kerkhofs
Als de macht toeneemt, hetzij geestelijk of werelds, verraadt men de stem van het eigen geweten allengs voor de verleidingen die de duivel met gulle hand uitstrooit over deze zon-dige wereld.

Duivelse vrouwen | Karin Wilterdink & Sanne Muller
‘Een zigeunermeisje!’ ging Fridolf verder, ‘zo toegetakeld en misvormd dat haar ouders haar moederziel alleen lieten. Jarenlang zwierf zij door de bossen, tot mijn pad de hare kruiste.’

Anno Domini 892 | rauw geluk
Het vergeten verhaal over heidenen, handelaren, duivelbanners en volksverhuizingen.

Van elk verkocht boek, gaat een deel naar de NKS (Nederlandse Kastelen Stichting).

Recensies (4)

Meer recensies

Is Anno Domini 892 - rauw geluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Anno Domini 892 - rauw geluk