Buffalo Bill, de grote jager

Er zijn vele verhalen in omloop over Buffalo Bill, die bij de aanleg van de legendarische spoorweg in het wilde westen van Amerika een opmerkelijke rol heeft gespeeld. Hij moest namelijk zorgen voor de vleesaanvoer bestemd voor de spoorwegarbeiders en die lustten wat in die dagen, want er werd hard gewerkt en de ontberingen waren dikwijls groot! Nu ontmoeten we Buffalo Bill, als hij achter een stel dieven aanjaagt die zijn paard en wagen hebben gestolen, en tevens O'Hara en Kid Cardouche in Hellway-cottage, die achter dezelfde paardendieven aanrijden. Het wordt een spannend avontuur wanneer die dieven zich ook nog de vijandschap van een Indianenstam op hun hals hebben gehaald. Nu loert de dood voor Buffalo Bill van alle kanten, maar deze is voor geen kleintje vervaard en hij weet met list en geweld het gevaar te keren.

Is Buffalo Bill, de grote jager het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Buffalo Bill, de grote jager