De reis naar mijzelf

De reis naar mijzelf. Gaat over de stem in jezelf vinden. Dat is het licht in jezelf aanzetten. En dat maakt dat jouw weg zichtbaar worden. Schrijven is als praten tegen mijzelf. Woorden zijn slechts de lading die mijn gevoel mee brengt.

Je praat als het waren tegen jezelf. De inzichten komen vanuit jezelf. Of woorden die je ingefluisterd worden. Want je bent nooit alleen. Klinkt zweverig wellicht. Maar toeval bestaat niet.

We worden altijd geholpen. Er vinden de juiste gebeurtenissen plaats in je leven. Omdat het de bedoeling is. Het universum werkt met je en niet tegen je.

Het geeft je feedback. En je krijgt zo je lessen. Wat je alleen maar verder helpt. Je hebt wezens of engelen die je verder helpen. Je ondersteunen en je begeleiden in je proces.

Je hebt zo je tegenspelers in je leven. Die je hoort te overwinnen. Om zo de weg vrij te maken. Voor jouw. Want het is tenslotte jouw feest. Jij bent de meester in je leven.

Is De reis naar mijzelf het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De reis naar mijzelf