De verborgen kracht van je gedachten

Dit boek is geschreven na een uitgebreide en intensieve studie over de werking van stressklachten en fobieën op de hersenen en het lichaam.

De schrijfster is na een langslepende stresssituatie en haar antipathie tegen medicijnen en verslavingen op onderzoek uitgegaan om op natuurlijke wijze een manier van genezing te vinden.

Dit was voor haar 100% succesvol. Zij is genezen (zwaar overspannen en eetfobie) en borrelt nu over van energie. Sterker nog, zij is sterker geworden dan ooit en vindt geen uitdaging te veel. Zij staat volop in het leven en geniet er elke dag weer van.

Haar bevindingen zijn later door een aantal mensen uit haar omgeving met diverse klachten mede uitgetest en met goed resultaat.

Dit in gedachte heeft haar doen besluiten haar ervaringen en verworven wijsheid te verwerken in dit boek. Zij voelt het als een missie om zo veel mogelijk mensen te bereiken die denken in een uitzichtloos bestaan te leven en hen net als zijzelf van hun angsten en stress af te helpen. Zodat ook zij weer het leven omarmen en genieten van elke dag.

Haar favoriete slogan luidt: Ik was onwetend, jij weet nu beter.

Is De verborgen kracht van je gedachten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De verborgen kracht van je gedachten