Dit boek is vóór de wolf

De eerste wolf werd met gejuich ontvangen. Er werd zelfs geruzied over wie hem het eerste had gezien. Hij kreeg een standbeeld, hij kreeg duimpjes, likes en hartjes totdat hij de mensen in de weg ging zitten met zijn asociale gedrag. Nu komt hij alleen nog maar negatief in het nieuws. Als een rover en een moordenaar. Hij hoort hier niet, zeggen veel mensen. Maar dat is niet waar. Hij hoort hier juist wel. De wolf is terug van weggeweest. We zullen opnieuw met hem moeten leren leven. En dat kan alleen als we eens beginnen met de juiste informatie.

Bibi Dumon Tak en Barbara Stok trekken in dit superactuele kinderboek met pen en penseel ten strijde tegen al het fake news. En soms komt de wolf daarbij ook zelf even aan het woord. Hoe hij erover denkt? Shit up, allemaal, wij zijn hier en we blijven. Dit boek is vóór de wolf!

Is Dit boek is vóór de wolf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dit boek is vóór de wolf