Dromers

Dromers

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Kan een ijsbeer onder water slapen? Waarvan droomt een hond die slaapt in de zon? Kunnen veulens als ze slapen vliegen? Of over water draven? Het zijn vragen die de foto’s van Charlotte Dumas oproepen. Ze portretteert slapende en dagdromende dieren op een tedere, respectvolle manier, waarmee ze zowel hun kracht als hun kwetsbaarheid laat zien. Bibi Dumon Tak schreef er een poëtische tekst bij, die lezers van heel verschillende leeftijden uitnodigt zelf ook eens te dierendromen, als een hond, een paard, een wolf. En wie wil dat nu niet?
Een dierendroomboek om samen te bekijken en (voor) te lezen vanaf een jaar of vier.
Kind & Jeugd
Querido
01 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,50

Lezersrecensies (1)

Wakker worden.

door: Els Van Haute 1 like
Dromers. Beelden: Charlotte Dumas, tekst: Bibi Dumon Tak. Charlotte kennen we van haar wonderschone foto’s, Bibi Dumon Tak kennen van haar originele non-fictie voor kinderen (waaronder: Laat een boodschap achter in het zand). Voor Dromers werkten ze samen en dat leidt tot een wondermooi...