Dodenrol

Rank 7622 Gelezen 226 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 80 Favoriet 10 Recensies 7
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 1   Topics 0
Kay Scarpetta, hersteld van een gewelddadige confrontatie met een psychopaat, besluit haar leven een nieuwe wending te geven. Ze verhuist van Florida naar South Carolina en begint een privépraktijk voor forensische pathologie. Dan wordt ze uitgenodigd naar Rome te komen voor een speciaal onderzoek:
een Amerikaanse tenniskampioen is op wrede wijze vermoord. Tot haar verbijstering ontdekt ze een connectie tussen deze moord, die op een naamloze jongen in South Carolina en haar oude vijand, de psychiater dr. Marilyn Self.

Thriller
Pockets spanning
Kay Scarpetta (15)
Carla Benink
Sijthoff
01 januari 2008
07 november 2013

Waar vroeger Scarpetta uit blonk door een moord op te lossen door haar forensisch onderzoek

door: Nico De Muyt 1 like
komt dit aspect nergens meer aan bod...,Patricia Cornwell, geboren op 9 Juni 1956, in Miami, groeide op in Montreat, Noord-Carolina. Nadat ze afstudeerde werkte ze tot 1990 als technisch schrijfster en computeranalist op het kantoor van de pathologisch-anatomische dienst in Richmond, Virginia; maar...

Reacties op: Dodenrol