Dog Man en Kid Kat

Dog Man en Kid Kat

Rank 1515 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 1 Recensies 1
Junior Spots 1   Topics 0
Dog Man heeft een oppas voor Kleine Karel geregeld. Gelukkig maar, want Dog Mans leven wordt verfilmd… En onze blaffende boevenvanger mag aan het werk als bewaker op de filmset!
Maar dan blijkt de oppas eigenlijk de gemene kat Karel te zijn. En die heeft duistere plannen voor zijn kleine kloon. Als deze slechterik Kleine Karel meesleept naar de filmset, wordt het echt spannend: kan Dog Man zijn vriendje beschermen, én ervoor zorgen dat de film niet in de soep loopt?
Dav Pilkey heeft weer een hilarisch Dog Man-avontuur bedacht. Vol spannende avonturen, grappige omsla-no-scopen en tekentips om zelf mee aan de slag te gaan. Vertaald door Tjibbe Veldkamp.
Kind & Jeugd
Condor
05 november 2019

Lezersrecensies (1)

Weer erg leuk

door: Jufwillemijnopallstars 1 like
Nadat ik het vorige deel gelezen had, en ik die heel erg leuk vond, was ik heel benieuwd naar het volgende deel. Dat is dus dit boek: Dog Man en Kid Kat. Dog Man deel 3 had ik mee naar school genomen en elke dag werd het door een andere leerling gelezen. Zelfs leerlingen uit andere klassen kwamen...