Helderwitte macht

Rank 5847 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Het leven van Magnus Bane en Alec Lightwood loopt op rolletjes. Ze wonen samen in een fantastische loft, hun heksenmeesterzoontje Max heeft net leren lopen, en op de straten van New York is het rustig en veilig - zo rustig en veilig als New York kan zijn, in ieder geval.
Tot op een nacht twee oude kennissen hun appartement binnendringen en het machtige Witte Boek stelen. Magnus en Alec moeten noodgedwongen alles laten vallen om het terug te krijgen. Ze volgen de dieven naar Shanghai, schakelen hulptroepen in, en moeten een babysitter regelen.
Ook heeft iemand Magnus neergestoken met een vreemd magisch wapen, en de wond gloeit, dus daar moeten ze zich óók nog druk om maken.
Gelukkig bestaan hun hulptroepen uit Clary, Jace, Isabelle, en kersverse schaduwjager Simon. In Shanghai ontdekken ze namelijk dat een nog véél gevaarlijkere dreiging hen opwacht. Magnus' magie is op hol geslagen, en als ze de demonen die de stad overspoelen niet kunnen tegenhouden, zullen ze hen tot de bron moeten volgen - het levensechte rijk van de doden. Lukt het hen om de wereld te redden voordat Max Alecs moeder tot waanzin drijft?

Young Adult
Fictie 15+