Of je nu voor de klas staat of premier bent, iedereen kent angst en stress. Ze komen voort uit een oeroud overlevingssysteem dat zetelt in ons brein. Dat systeem hielp ons uitstekend toen we nog ronddoolden op de steppe. Maar onze leefomgeving is in korte tijd ingrijpend veranderd. Angst en stress zitten ons nu vaker dwars dan dat ze ons dienen. Zo krijgen we een black-out op een examen of in een sollicitatiegesprek, en voelen we ons onzeker in gezelschap. Niet handig. Dit boekje helpt je om adequater te reageren. Treed binnen in een kalme wereld van succes en zelfvertrouwen. Met drie simpele methodes blijf je angst en stress de baas.

Is Het boekje tegen angst - Drie reddingsboeien voor stressvolle en angstaanjagende situaties het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het boekje tegen angst - Drie reddingsboeien voor stressvolle en angstaanjagende situaties