Het laatste zwijgen

VN:

Het laatste zwijgen

Gelezen 29 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 1 Recensies 4
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Een meisje verdwijnt ? precies op de plek waar 33 jaar geleden een ander meisje werd misbruikt en vermoord. De misdaad wekt niet alleen beroering bij de politie en het grote publiek, maar ook bij één van de daders van toen.

Niemand weet beter dan weduwnaar en inspecteur Kimmo Joentaa hoe het is om een dierbaar mens te verliezen. Daarom kijkt hij wel uit de ouders van het verdwenen meisje tegen te spreken en hun de hoop te ontnemen dat hun dochter nog in leven is. Ook terwijl hij wel beter weet, want er moet wel een verband zijn met de moord van 33 jaar geleden. Dat denkt niet alleen Kimmo, maar ook zijn gepensioneerde collega Ketola. In de hoop toch nog een antwoord te vinden pakt deze de onopgeloste zaak van destijds weer op ? en rijdt daarmee Kimmo Joenta geweldig in de wielen.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel