I love Liv 2

I love Liv 2

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

Welkom in de chaotische, grappige, blunderende, opwindende wereld van Liv! Een wereld vol vriendschapscodes (regel nummer 1: nooit nooit nooit met het vriendje van je BFF zoenen/daten/ervandoor gaan), zwangerschapsperikelen, operatiehandschoenen, onzekerheid over je uiterlijk, photoshoppen (vooral nieuwe onbetaalbare musthaves), shopwedstrijden, een huwelijksaanzoek, een bijna-moord en verhuizen naar een WIFI-loze zone.

Het is halverwege het schooljaar en Livs leven staat compleet op zijn kop als Kat van BFF opeens ex-BFF wordt, als haar zwangere moeder onverwacht in het ziekenhuis belandt, als Liv het adres van haar takkevader vindt, als Jazz iets ongelooflijk stoms doet en als Liv de probleemrubriek LoveZone in de schoolkrant krijgt. De wereld van Liv is nooit saai. En Liv zelf? Die is onvergetelijk! You'll love Liv too. Eh, two. :-)

I Liv 2 - Eerste hulp bij een gebroken hart huwelijksaanzoek is het vervolg op I Liv - Scènes uit het leven van een chaoot Liv

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar