IJsland

Start je reis naar IJsland, met het inhoudelijke reisgids magazine speciaal voor IJsland reizigers. Met voorbereidingstips en uitvoerige reisverhalen en reportages van bekende alsook onbekende plekken. Ontdek de vele vulkanen, watervallen, ruige aardscheuren en indrukwekkende kloven langs routes per auto, te voet en zelfs per schip. Het hele land en alles wat je moet weten in één magazine, verrijkt met prachtige foto's.

In dit magazine reis je met ons mee het hele land door. Van de Westfjorden, tot het minder bezochte oosten, het schiereiland Snæfellsnes (ook wel Klein-IJsland genoemd) maar ook langs de prachtige plekken die je ontdekt via bekende routes als de Golden Cirle en de Diamond Circle.

IJsland doet met sneeuw, ijs en gure wind zijn naam geregeld eer aan maar is het ook het land met de meeste actieve vulkanen ter wereld. De bijnaam “het land van vuur en ijs” is dan ook zeker treffend. Maar vergeet zeker de dieren niet. We nemen je naast tal van watervallen ook mee langs goede plekken om jan-van-genten, papegaaiduikers, zeehonden en walvissen te spotten. Alsook vele andere vogels en dieren die op IJsland een (tijdelijk) thuis hebben gevonden.

Een luxe uitgave van het Nederlandse reisplatform REiSREPORT dat zowel los als in combinatie met de REiSREPORT app en video documentaires op reisreport.nl, een praktische en inhoudelijke voorbereiding op je reis biedt. Het IJsland reismagazine bladert als een magazine maar is net zo goed te ervaren als een wandelboek, een IJsland reisgids, reisverhalenbundel, fotoboek... Een uitgave die je op weg helpt om je zo goed mogelijk voor te bereiden op je onvergetelijke reis naar IJsland.

Bovendien stopt het niet bij de laatste bladzijde. Met de gratis app voor mobiel of tablet, vind je tal van bijzondere extra's. Zoals informatieve Nederlandstalige video's en documentaires, tot zelfs 360 graden video tours voor VR brillen.

Een onmisbaar magazine om inhoudelijk in de stemming te komen voor je reis naar IJsland, of natuurlijk om cadeau te geven. Uit de serie luxe reisgidsen van REiSREPORT.
- Een introductie video van het magazine is tevens te vinden op reisreport.nl

Is IJsland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op IJsland