Je bent toch niet zo gek, dat je nog in diëten gelooft ?

"Je bent toch niet zo gek dat je nog in diëten gelooft?!"

Jarenlang hebben we gedacht dat drastisch aan de lijn doen of het volgen van een dieet hét middel was om snel gewicht te verliezen. Nu weten we veel meer dan vroeger en zijn we er achter gekomen dat het heel ongezond en slecht voor je lichaam is om aan de lijn te doen, zeker als je jong bent! Bovendien blijken diëten niet te werken. Gelukkig zijn er wel andere mogelijkheden om op het gewicht te komen dat bij jou hoort!
Daarover kun je lezen in "Je bent toch niet zo gek dat je nog in diëten gelooft?!" .
Dit boek is speciaal geschreven voor jongeren (maar ook kunnen jullie ouders het lezen!). Het gaat over twee vriendinnen, Muriel en Eva, die e-mailen over hun liefdesverdriet, over de dagen op school, hun uitjes in het weekend, maar ook over de vraag of zij wel of niet aan de lijn moeten gaan doen. In "Je bent toch niet zo gek dat je nog in diëten gelooft?!" kun je lezen hoe Eva en Muriel meer zelfvertrouwen krijgen, hoe zij positief gaan denken over zichzelf en hoe zij door goede eetgewoontes, lekker en gezond eten en meer beweging, zich fitter en gelukkiger gaan voelen. Daarnaast vind je aan het einde van ieder hoofdstuk een vragenlijst die je kunt invullen om, net zoals Eva en Muriel hebben ervaren, te ontdekken dat het leven iedere dag een sprookje kan zijn, als je dan maar wel zeker weet dat je niet meer in het sprookje van diëten gelooft!

Is Je bent toch niet zo gek, dat je nog in diëten gelooft ? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Je bent toch niet zo gek, dat je nog in diëten gelooft ?