Levenselixer uit de supermarkt

Over eten krijgen we tegenwoordig een overvloed aan informatie, aanbevelingen en tegenstrijdigheden te verwerken. Er gaat geen week voorbij of er blijkt weer iets anders gezond te zijn. En waar we altijd van dachten dat het gezond was, blijkt plotseling 'slecht' te zijn. Er staan allerlei 'gezonde' logo's op diverse twijfelachtige producten. Ze lijken gezond maar, als je de ingrediënten bekijkt, blijken ze dat echter niet te zijn. Daarnaast worden er tegenwoordig allerlei voedingsadviezen gegeven, terwijl er niet op de eventuele risico's wordt gewezen. Wat betekent dit?
Het wordt hoog tijd voor een gebruiksaanwijzing voor de supermarkt!

In dit boek zul je geen goeroetaal aantreffen. Het is niet alleen bedoeld voor mensen die geitenwollen sokken dragen, maar juist ook voor sporters, lekkerbekken, Bourgondische types, moeders, kinderen, huisvaders en studenten, eigenlijk voor iedereen. De voedingsadviezen in dit boek zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek. Jij bepaalt zelf of ze waardevol zijn. Wanneer je alles leest, kun je zien dat je ook op een verantwoorde wijze erg lekker kunt eten en drinken. Lekkerder zelfs! Sommige producten, waarvan de meeste in elke supermarkt te koop zijn, kunnen je gezonder maken en misschien zelfs langer laten leven. Het zijn echte levenselixers.

Is Levenselixer uit de supermarkt het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Levenselixer uit de supermarkt