MaxMania (2021)

In ‘MaxMania’ duikt schrijver en raceliefhebber Koen Vergeer in de wereld van de Formule 1, en kijkt hij naar de loopbaan van Max Verstappen. De Formule 1 is namelijk niet meer hetzelfde sinds Max Verstappen de wereldtitel in het vizier heeft. Ook de beleving in Nederland is veranderd, nu ‘wij’ een superster hebben in de sport die zo lang onbereikbaar leek en zelfs verafschuwd werd. Max Verstappen brengt een heel nieuw Oranjelegioen op de been. De Formule 1 is een nationale kwestie geworden. Iedereen leeft mee. Wat maakt Verstappen zo speciaal? En wat maakt die Formule 1 zo bijzonder? In MaxMania loopt Koen Vergeer door de pits, fileert hij Vettel en Hamilton en interviewt hij ex-kampioenen die de duistere tijden van vuur en dood nog hebben meegemaakt. En natuurlijk volgt hij Verstappen in alle successen en tegenslagen op weg naar de top. MaxMania ruikt naar benzine en rubber, zindert van de hang naar het ultieme succes. Dichterbij kun je niet komen. +

Lifestyle & Vrije tijd
Sportbiografieen
Atlas Contact
17 februari 2021
17 februari 2021

Reacties op: MaxMania (2021)