Reincarnatie - Mijn zoektocht naar vorige levens

Jos Hermans is een psycholoog die zich sinds 1985 vrij intensief heeft beziggehouden met ‘hypnotische’ regressies naar vorige levens. Onder een vorm van relaxatie kunnen de meeste mensen zich details van een of meerdere vorige belichamingen herinneren. Sommigen krijgen zelfs herinneringen door aan een tussenbestaan (‘de dood’).
Vormen deze herinneringen aanwijzingen voor het bestaan van reïncarnatie? Of is hier slechts sprake van een of andere bizarre werking van de menselijke geest? Kwantitatief en kwalitatief statistisch onderzoek worden in dit boek getoetst aan heersende opvattingen over wedergeboorte. Historisch verificatieonderzoek probeert de waarheid achter al deze verhalen te achterhalen.

Is Reincarnatie - Mijn zoektocht naar vorige levens het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Reincarnatie - Mijn zoektocht naar vorige levens