Snitch

Gelezen 103 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 61 Favoriet 9 Recensies 6
Young adult Newsroom 1 Lijsten 3   Topics 0

De jarenlange vriendschap tussen Roos en Quinty staat ernstig onder druk wanneer Fenna bij hen in de klas komt. Quinty kiest voor Fenna en haar vrienden. Roos voelt zich afgedankt. Ze reageert heftig, iets wat haar omgeving als een probleem ziet. Er wordt zelfs ritalin voorgeschreven, maar Roos weigert.

Steeds vaker lijkt Roos betrokken bij ongelukken van haar klasgenoten. Ze heeft de schijn tegen en iedereen verdenkt haar. Maar dan ontdekt Roos wat er daadwerkelijk speelt. Geloven ze haar of is er sprake van verraad?

Snitch is een realistische jeugdthriller van Margje Woodrow, voor de fans van Mel Wallis de Vries en Cis Meijer.

Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar
de Fontein Jeugd
27 maart 2018
27 maart 2018

Noor te Velde Hebban Recensent

Overtreffend met twist

door: Noor te Velde 1 like

‘Onder toezicht van mama moest ik ritalin innemen. Zo lief als ze gisterenavond was, zo streng is ze nu. De pil smolt in mijn mond. Boven op mijn kamer spuugde ik het restant in een handdoek.’

De jarenlange vriendschap van Roos en Quinty verdwijnt wanneer Fenna bij hen in de klas komt. Fenna is...

Reacties op: Snitch